Iranian Agriculture News Agency

معاون استاندار فارس:

مرغ و تخم مرغ با قیمت مصوب عرضه می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: بر اساس تصمیم کارگروه، قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان و قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ نیز 14 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

مرغ و تخم مرغ  با قیمت مصوب عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ظفرافشون در بیست و ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس که به ریاست وی برگزار شد، تصریح کرد: واحدهای مرغداری و کشتارگاه‌ها از تاریخ بیست ویکم آذر ماه و واحدهای صنفی از تاریخ بیست و دوم آذر ماه موظف به رعایت قیمت های مصوب هستند.

وی با اشاره به اینکه تحریم ظالمانه بر کشور حاکم است و مردم تحت شدیدترین فشارها قرار دارند، ابراز کرد: قشر ضعیف و متوسط که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند به دنبال مرغ و تخم مرغ هستند از این رو از تولیدکنندگان، کشتارگاه ها و عرضه کنندگان تقاضا دارم در این شرایط سخت با حکومت و مردم آسیب پذیر همراهی لازم را داشته باشند.

افشون با بیان اینکه شرایط کشور ما با رفتن ترامپ منحوس رو به بهبودی است چرا که اقدامات وی عقلایی و قانونی نبود بلکه قلدرانه همه ابزارهای غیرقانونی را به مردم تحمیل می کرد، ابراز کرد: امیدوار هستیم که عقلانیتی بر حاکمان کشورهایی که با ما دارند به زور حرف می زنند حاکم شود و شرایط ایران روز به روز بهتر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در ادامه به میوه تنظیم بازار شب عید نیز اشاره کرد و افزود: سیب و پرتقال به منظور عرضه با قیمت تنظیم بازار در شب عید خریداری و ذخیره سازی می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید