Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد:

لزوم همراهی بیشتر کشور برزیل با ایران در روابط سیاسی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم همراهی بیشتر کشور برزیل با ایران در روابط سیاسی در حوزه‌های بین‌المللی تاکید کرد.

لزوم همراهی بیشتر کشور برزیل با ایران در روابط سیاسی

به گزارش خبرنگار ایانا، مراسم معارفه مدیرعامل جدید مرکز حلال جمهوری اسلامی ایران در برزیل با حضور نمایندگان کشورهای روسیه، گرجستان، مغولستان، پاکستان و ترکمنستان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط مستقیم از کشورمان با برزیل، با اشاره به اینکه کشور ایران و برزیل روابط خوبی دارند، افزود: علاوه بر روابط اقتصادی دو کشور، باید شاهد همراهی روابط سیاسی بیشتر کشور برزیل با ایران در حوزه های بین المللی باشیم.

ec490bae-0dd2-4a45-83d5-2a6f0627d970

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه همه دنیا می‌دانند که کشورمان در شرایط تحریم قرار دارد، گفت: در شرایط کرونایی حتی اجازه ورود دارو به کشور داده نمی‌شود.

وی یادآور شد: البته از طرفی تحریم‌ها سبب شده تا شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف به خوداتکایی برسند، اگرچه تحریم‌ها باعث فشار بر زندگی مردم شده است اما از طرف دیگر نیز سبب شده که گام‌های بزرگی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان با تاکید بر اینکه کشورمان با هیچ کشوری جنگ ندارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران ندای صلح بوده و جهان با صلح توسعه می یابد.

گفتنی است؛ در این مراسم، پیمان فلسفی به عنوان مدیرعامل جدید مرکز حلال جمهوری اسلامی ایران در برزیل معارفه و از زحمات بهروز طاهایی مدیرعامل پیشین قدردانی شد.

همچنین در این مراسم از نشان جدید مرکز حلال جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید