Iranian Agriculture News Agency

دومین جلسه کارگروه مسکن استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

دومین نشست کارگروه مسکن استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر اعضا برگزار شد.

دومین جلسه کارگروه مسکن استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، دومین نشست کارگروه  مسکن  استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر اعضا در سالن جلسات معاونت آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.

در ابتدا حسن جهانبازی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان  ضمن تشکر از حضور  اعضای کارگروه در این نشست، از روند ثبت نام همکاران در سامانه مسکن و ایرادات آن گزارشی را ارایه نمودند.

سپس آقای جعفریان معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان جهادکشاورزی  استان گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص جا نمایی زمین های در اختیار سازمان و ادارات تابعه در مرکز استان و شهرستان ها بیان نمودند.

در ادامه  آقای دکتر ابراهیمی ضمن بر شمردن ابتکار جناب آقای دکتر خاوازی وزیر محترم جهاد کشاورزی برای رفع مشکل مسکن تمامی همکاران وزارت متبوع، خواستار مشارکت جدی مدیران محترم دستگاههای وابسته در استان برای اجرایی شدن این موضوع شدند.  تاکید بر ارزیابی دقیق اراضی در اختیار سازمان و ادارات تابعه و ضرورت تشکیل بانک اطلاعات کلیه همکاران متقاضی به تفکیک شهرستان و ادارات متبوع از مهمترین مسائل مورد تاکید ایشان در این نشست بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید