Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی جویبار:

150 هکتار شالیزار جویبار تجهیز و نوسازی شد/ هزینه 51 میلیاردی دولت

مدیر جهاد کشاورزی جویبار از بهره برداری فاز 5 پروژه تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار اراضی شالیزاری روستای لاریم این شهرستان خبر داد.

150 هکتار شالیزار جویبار تجهیز و نوسازی شد/ هزینه 51 میلیاردی دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، غلامرضا سعیدی درباره اقدامات زیربنایی بخش کشاورزی شهرستان جویبار در سال جاری، گفت: فاز ۵ پروژه تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری روستای لاریم این شهرستان با اعتبار 19 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اجرای پروژه تجهیز و نوسازی ۱۲۸ هکتار از اراضی شالیزاری روستای بیزکی جویبار با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار، افزود: اجرای پروژه بتنی کردن کانال های آبیاری در روستای پهناب، شاهرضا، چهارطاق بن و واسوکلا به طول یک هزار و ۵۷۰ متر با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این مدیریت از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار احداث پروژه آب بندان ۲۹ هکتاری با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال در رنگریز محله و ایزدخیل، لایروبی زهکش های اصلی سطح شهرستان به طول ۸ هزار و ۵۰ متر با اعتبار یک میلیارد و و ۲۱۰ میلیون ریال، شن ریزی جاده های دسترسی مزارع به طول یک هزار و ۶۰۰ متر با اعتبار ۲ میلیارد ریال در سطح روستاهای شهرستان و پروژه انتقال آب ۴۷ هکتار اراضی شالیزاری لاریم با اعتبار ۳ میلیارد ریال ازجمله اقدامات دیگر انجام شده این شهرستان تاکنون برشمرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید