Iranian Agriculture News Agency

تخریب 15 مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در داراب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب از تخریب 15 مورد تغییر کاربری غیر مجاز ( تفکیک و قطعه بندی اراضی) باغ شهری‌های روستاهای نرده شهر و فتح المبین از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

تخریب 15 مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در داراب

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، احمدرضا صالحی روز یک شنبه شانزدهم آذر ماه گفت: در راستای اجرای حکم قضایی، تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با توجه به هشدارهای پی در پی به متخلفین به منظور توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی این روستا ها و توجه نکردن متخلفین این عملیات، سحرگاه با دستور دادستان محترم و همراهی نیروی انتظامی تخلفات صورت گرفته در این اراضی تخریب شد و حدود 6 هکتار از اراضی مورد نظر آزادسازی و به چرخه تولید باز گردانیده شد.

وی افزود: مردم به تبلیغات در زمینه خرید وفروش زمین، تفکیک، تقسیم بندی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی با هدف ویلا سازی و باغ شهری توجه نکنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب ابراز کرد: پیشنهاد ما به عموم مردم شریف و به ویژه کشاورزان پرتلاش این است که چنانچه  قصد اجرای طرح یا احداث بنا در اراضی زراعی و باغی را دارند، باید قبل از هر گونه اقدام  با مراجعه به این مدیریت مشاوره بگیرند و برای دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید