Iranian Agriculture News Agency

توسط سرافرازی و بهزادنسب انجام شد:

بازدید از پروژه کشت و صنعت مکران در استان سیستان و بلوچستان

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری دربخش کشاورزی از پروژه کشت و صنعت مکران در شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

بازدید از پروژه کشت و صنعت مکران در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار ایانا، علیمراد سرافرازی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی و جانعلی بهزاد نسب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری دربخش کشاورزی، امروز 15 آذر در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از پروژه کشت و صنعت مکران که به وسعت ۷۵۰ هکتار در استان سیستان و بلوچستان شهرستان کنارک واقع شده، بازدید کردند.

گفتنی است؛ این پروژه شامل ۷۰۰ هکتار  پرورش میگو و یک هکتار نهلستان برای تولید نشا و نهال میوه‌های گرمسیری انبه، موز، پاپایا و چیکو با ظرفیت تولید یک میلیون اصله نهال در سال به روش سایه‌بانی و تولید آب به وسیله دستگاه آب شیرین کن از دریا است که دستگاه‌های مورد نیاز برای شیرین‌سازی آب دریا خریداری شده و درحال نصب است.

همچنین در این سفر، رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری دربخش کشاورزی از اسکله شیلاتی یا صیادی تنگ کنارک نیز بازدید کردند.

1477

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید