Iranian Agriculture News Agency

ساداتی نژاد:

۱۲ تن مرغ گرم در کاشان توزیع می‌شود

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از توزیع ۱۲ تن گوشت گرم مرغ با قیمت هر کیلوگرم ۲۲۰ هزار ریال در این منطقه خبر داد.

۱۲ تن مرغ گرم در کاشان توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، سیدجواد ساداتی‌نژاد رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی مبنی بر افزایش قیمت مرغ در منطقه تا هر کیلوگرم ۳۲۰ هزار ریال، با وزیر جهادکشاورزی صحبت کردم و قرار شد، ۱۲ تن مرغ برای توزیع به کاشان منتقل شود.

به گفته وی، توزیع این مقدار گوشت مرغ‌ به طور حتم سبب شکستن قیمت این کالای اساسی در منطقه خواهد شد.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توزیع گوشت مرغ با این روند تا زمانی که بازار ثبات پیدا کند، ادامه خواهد داشت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان نیز گفت:  بین ۱۰ تا ۱۲ تن گوشت گرم مرغ در سه مکان شهر کاشان توزیع می‌شود.

مجید برازنده افزود: پیش از توزیع گوشت مرغ، نشست مشترکی با حضور مدیر جهاد کشاورزی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی وضعیت کالاهای اساسی در کاشان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: توزیع گوشت مرغ گرم در ‌کاشان با پیگیری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان نیز در این خصوص توضیح داد: این میزان مرغ با پیگیری‌های رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و نماینده مردم کاشان در مجلس و حمایت‌های وزیر جهاد کشاورزی در کاشان توزیع می‌شود.

رضا مظلومی با بیان اینکه هم اکنون هیچ‌گونه کشتار مرغی در کاشان انجام نمی‌شود افزود: تا زمانی که مشکل کمبود گوشت مرغ در شهرستان برطرف نشود، این حمایت‌ها از سوی رییس جهاد کشاورزی استان اصفهان در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در شهرستان کاشان در ۲ هفته گذشته نوسان زیادی داشت و حتی به هر کیلو ۳۵۰ هزار ریال نیز رسید.

مصرف روزانه گوشت مرغ در شهرستان کاشان نزدیک به ۱۲ تن است.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید