Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین

مرغداران، مرغ مورد نیاز استان را تامین کنند

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : با توجه خدمات و تسهیلات ارایه شده به مرغداران ، انتظار از پرورش دهندگان مرغ این است که ابتدا مرغ مورد نیاز استان را تامین و مازاد آن را به سایر استان ارسال کنند .

مرغداران، مرغ مورد نیاز استان را تامین کنند

به گزارش خبرنگار ایانا از استان قزوین، فاطمه خمسه در جلسه هماهگی تامین و عرضه مرغ  که با حضور عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار،  زینالی مدیر کل دامپزشکی ، محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی، مدیران دستگاههای قضایی و امنیتی استان و مدیران عامل تعاونی های تولید مرغ گوشتی استان برگزار شد با بیان این مطلب افزود:  براساس سهمیه  نهاده های تامین شده  واحد های پرورش مرغ گوشتی استان  ملزم به تامین مرغ مورد نیاز استان هستند .

وی افزود: قزوین  از برزگترین   استان های  تولیدکننده مرغ  است و  مرغداران استان بایستی  بیش از  ۳۰ تا ۴۰  درصد مرغ خود به استان تخصیص دهند  .

خمسه گفت طی چند ماه گذشته شرایط سختی را در تامین نهاده‌ها این واحد ها داشتیم و انتظار داریم در این شرایط حساس مرغداران وارد میدان شده و مرغ مورد نیاز استان را تامین کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد :  بیش از ۹۰ درصد  واحد های  پرورش مرغ  گوشتی ۱۰۰ درصد نهاد ها مورد نیاز خود را برای  دوره جدید پرورش دریافت کرده‌اند.

به گفته وی، از معدود استان هایی هستیم که با تلاش مسوولین استانی توانستیم نهاده‌های واحدهای تولیدی استان را تامین کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید