Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع و انسانی جهادکشاورزی هرمزگان:

لزوم مطالعات پایه محور در راه اندازی شهرک‌های کشاورزی

ضرورت توجه به اشتغال، تولید و بازار

معاون توسعه مدیریت و منابع و انسانی جهادکشاورزی هرمزگان گفت: اشتغال، تولیدو بهره وری، بسته بندی و بازار فروش محصولات در شهرک های کشاورزی بایستی با جدیت و درایت درنظرگرفته شود.

لزوم مطالعات پایه محور در راه اندازی شهرک‌های کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، طهماسب غلام پور صبح امروز در آیین تودیع ومعارفه سرپرست شرکت شهرکهای کشاورزی هرمزگان که با حضور حجت الاسلام شرفی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، جزایری مشاور مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی، مهدی دوست مدیرکل واگذاری، تملک و اداره شهرکهای کشاورزی ، یزدان پناه مدیر حوزه ریاست جهادکشاورزی هرمزگان و جمعی از مدیران بخش کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: موقعیت های مدیریتی ، فرصت و توفیقی مضاعف برای کارمندان در جهت خدمت صادقانه است.

وی با بیان اینکه شرکت شهرکهای کشاورزی بواسطه اصل 44 قانون اساسی شکل گرفته است، افزود: این شرکت در راستای تصدی گری به بخش خصوصی شکل گرفته و از شرکت های اقماری نوپا مرتبط با سازمان جهادکشاورزی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع و انسانی جهادکشاورزی هرمزگان ابراز داشت: چرخش نیروهای انسانی و استفاده از مدیران توانمند در بدنه سازمان جهادکشاورزی از ملزومات توسعه و ارتقاء بشمار می رود.

غلام پور در ادامه با قدردانی از تلاش های صادقانه سالمی مدیر پیشین شرکت شهرکهای کشاورزی هرمزگان اظهار کرد:رمضان پور مدیر جدید شرکت شهرکهای کشاورزی هرمزگان نیز از مدیران توانمند و از بدنه سازمان جهادکشاورزی می باشد.

به گفته وی، شرکت شهرکهای کشاورزی براساس افق 10 ساله تا 1404 بایستی با اجرای طرح ها در جهت توسعه بخش کشاورزی این استان گام بردارد.

این مسوول تصریح کرد : خیلی از طرح ها در شهرک های صنعتی به دلیل عدم انجام مطالعات ساختاری مناسب، خروجی قابل قبولی نداشته و مجتمع هایی در سنوات گذشته واگذار شده که در چرخه تولید قرار نگرفتند .

غلام پور با اشاره به مطالعه بنیادی در خصوص شهرک های کشاورزی در استان هرمزگان تاکید کرد: بایستی مطالعات پایه محور، اساس راه اندازی شهرک های کشاورزی بوده که به عاقبت طرح ها در شهرک های صنعتی دچار نشود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: اشتغال، تولیدو بهره وری، بسته بندی و بازار فروش محصولات در شهرک های کشاورزی بایستی با جدیت و درایت درنظرگرفته شود.

گفتنی است؛ در پایان با اهدای لوحی از زحمات ارزنده سالمی مدیر پیشین شهرک های کشاورزی هرمزگان قدردانی شده و حکم انتصاب رمضان پور مدیر جدید شهرک های کشاورزی هرمزگان قرائت شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید