Iranian Agriculture News Agency

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

کار جهادی از ملزومات جهش تولید در بخش کشاورزی

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با بیان اینکه در بخش کشاورزی، کار جهادی از ملزومات می باشد، گفت: کار جهادی می تواند جهش تولید در بخش کشاورزی را در پی داشته باشد.

کار جهادی از ملزومات جهش تولید در بخش  کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، حجت الاسلام شرفی صبح امروز در آیین تودیع ومعارفه سرپرست شرکت شهرکهای کشاورزی هرمزگان که با حضور غلام پور معاون توسعه مدیریت و منابع و انسانی جهادکشاورزی هرمزگان ، جزایری مشاور مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی، مهدی دوست مدیرکل واگذاری، تملک و اداره شهرکهای کشاورزی و جمعی از مدیران بخش کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزی والاترین و بارزترین مصداق آبادانی زمین بوده که در جاهای مختلف قرآن کریم نیز بارها به آن اشاره شده است.

وی افزود: کشاورزی به عنوان قوام حکومت و استواری جامعه می باشد، خداوند انسان را جهت کار و تلاش آفریده که به واسطه آن کشت و کار صورت گیرد و زمین ارزش پیدا کند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: کشاورزی یک صنعتی است که به آب نیاز مبرم داشته و تا جایی که امکان دارد این نعمت خدادای بایستی هدایت شود و از  هدر رفت آن جلوگیری کرد.

حجت الاسلام شرفی با اشاره بکارگیری ابراز مدرن در کشاورزی خاطرنشان ساخت: استفاده از ابراز مدرن در کشاورزی از ضروریات بخش کشاورزی بشمار می رود.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی، کار جهادی از ملزومات می باشد، خاطرنشان ساخت: کار جهادی می تواند جهش تولید در بخش  کشاورزی را در  پی داشته باشد.

گفتنی است؛ در پایان با اهدای لوحی از زحمات ارزنده سالمی مدیر پیشین شهرک های کشاورزی هرمزگان قدردانی شد و حکم انتصاب رمضان پور مدیر جدید شهرک های کشاورزی هرمزگان قرائت شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید