Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه مجمع تشکل های جهادی

اولین جلسه مجمع تشکل های جهادی با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و تنی چند از اعضا ، با هدف انسجام بخشی برگزار شد.

برگزاری جلسه مجمع تشکل های جهادی

به گزارش خبرنگار  ایانا در خراسان رضوی،  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان  در  این جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به بیان یک روایت از مولا علی (ع) پرداخت و گفت : به درستی که دانش مایه حیات دلها ، روشن کننده دیدگان کور و نیرو بخش بدن های ناتوان است.

حجت الاسلام احمدی پناه هدف ازتشکیل این جلسه را تشکیل مجمع تشکل های جهادی و تداوم فعالیت ستاد دائمی احیا و فرهنگ مدیریت جهادی اعلام کرد و تصریح نمود: پیرو مکاتبه  آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت،  دستور تشکیل مجمع با مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ها ابلاغ گردیده و شیوه‌نامه آن نیز ارسال شده و مسئولیت پیگیری این مجمع  بعهده حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای طباطبایی نسب در وزارتخانه  است.  

 در این راستا مقرر گردید، کانون‌های جهادگران ، سنگرسازان، بازنشستگان ،سپاه ،بسیج سازندگی، کمیته امداد، آستان قدس رضوی، ستاد فرامین حضرت امام و تنی چند از سایر تشکل های جهادی عضو این مجمع شده تا در جهت انسجام بخشی حرکت‌های جهادی و برنامه‌ریزی و پیگیری حرکت های جهادی و ایجاد وحدت رویه و پرهیز از موازی‌کاری و انتقال تجربیات و تبادل نظر گامهای موثر بداشته شود.

در ادامه اعضای جلسه به اظهار نظر پرداخته و گوشه ای از فعالیت های شاخص گذشته را تبیین کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید