Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس:

روحیه جهادی در سازمان جهاد کشاورزی فارس جاری است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: روحیه جهادی در این سازمان جاری است و ما به آن افتخار می کنیم که علی رغم برخی ادعا ها همچنان مانند ابتدا این روحیه وجود دارد.

روحیه جهادی در سازمان جهاد کشاورزی فارس جاری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی امروز دوشنبه دهم آذر ماه در آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: مدیریت جهادی مقام معظم رهبری نیز قطع به یقین قسمت عظیمی از آن به داشتن همین روحیه جهادی باز می‌شود.

او اظهار کرد: تکریم از فردی که قریب به هفت سال در کسوت ریاست سازمان جهاد کشاورزی همه تلاش و کوشش خود را برای اعتلای بخش کشاورزی استان فارس و خدمت به بهترین اقشار مردم گذاشته است کار سخت و دشواری خواهد بود. 

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت اخلاق مدار در نظام جمهوری اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی ابراز کرد: رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بسیار توانمند و وقت گذار بودند و این خصیصه را در بدنه تمام این سازمان نهادینه کرده‌اند.

قائمی با بیان اینکه مجموعه ای که در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس شکل گرفته چون  بر پایه تفاهم، همکاری، همفکری و اخلاق بنا شده است، افزود: قطع به یقین این سازمان در ادامه راه هم موفق خواهد بود و این نیازمند استمرار همکاری و همدلی های آینده است.

این روحانی با اشاره به اینکه در موقعیت کنونی کشور ما نیازمند مدیرانی مانند مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس هستیم، اضافه کرد: استان ما یک استان پهناور و به تعبیری ایران کوچک در بخش کشاورزی است و بیش از 10 درصد محصولات کشاورزی مورد نیاز کشور را تولید می‌کند، قطعا کسی که در راس این سازمان قرار می‌گیرد باید فرد شایسته‌ای باشد.

به گفته وی؛ در زمان های مختلف یکی از سازمان هایی که در ساختار آن تاکید بیشتری بر شایسته سالاری شده است، سازمان جهاد کشاورزی فارس بوده است و عقبه را هم که نگاه می کنم می بینیم از عقبه خوبی برخوردار است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه رئیس جدید این سازمان از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و در امور اجرایی کشور در مراکز تحقیقات کشاورزی دارای مسئولیت بوده است، عنوان کرد: پژمان در دو سال اخیر در سمت معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بسیار قوی بوده‌اند.

قائمی با تاکید بر اینکه استان فارس یک استان پهناور و قطب کشاورزی است، گفت: خدا را شکر می کنیم  که این توفیق را به ما عنایت کرده تا جایی خدمت کنیم که بتوانیم به اقشار تولید کننده غذای مردم خدمت رسانی کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید