Iranian Agriculture News Agency

پژمان؛ رئیس جهاد کشاورزی فارس شد

در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی؛ حسین پژمان به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس معرفی و از زحمات محمد مهدی قاسمی رئیس سابق این سازمان تقدیر شد.

پژمان؛ رئیس جهاد کشاورزی فارس شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، آئین معرفی رئیس جهاد کشاورزی استان فارس روز دوشنبه دهم آذرماه با حضور شاهرخ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و سید علی نقی طبیب لقمانی معاون استاندار فارس برگزار شد.

در این آئین، پژمان پس از قرائت سوگندنامه مدیران جهاد کشاورزی، حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی را دریافت کرد.

حسین پژمان متولد 1346، دارای مدرک دکترای حشره شناسی و پیش از این معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده است.

وی؛ از محققین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس است و در کارنامه کاری خود از مدت 29 سال خدمت، 24 سال سابقه مدیریتی  و عنوان رئیس پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس، رئیس مؤسسه تحقیقات خرما و میوه های گرمسیری کشور و رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان هرمزگان را دارد.

او، در دو سال اخیر به واسطه خدمات ارزنده در حوزه تولیدات گیاهی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان مدیر نمونه معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

پژمان؛ بیش از 40، پروژه‌ و طرح تحقیقاتی در زمینه های مختلف کشاورزی اجرا کرده، 42 مقاله علمی و پژوهشی چاپ شده در ژورنال های معتبر داخلی و خارجی دارد و در ترجمه و یا تالیف هشت کتاب نقش داشته است.

محمد مهدی قاسمی نیز  با دریافت لوح تقدیری از سوی وزیر جهاد کشاورزی و استاندار فارس به ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس را واگذار کرد.

قاسمی متولد 1352، دارای مدرک دکترای منابع آب و از سال 92 تاکنون رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده است.

 19 مقاله علمی چاپ شده در ژورنال های معتبر دارد و در ترجمه و یا تالیف بیش از ۳۰ کتاب نقش داشته است.

رویکرد برنامه محوری و استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM  در چهار سال متوالی ( به عنوان تنها دستگاه دولتی) و کسب تقدیرنامه چهار ستاره از جمله موفقیت های وی در زمان تصدی ریاست سازمان جهاد کشاورزی فارس است.

در سنوات ریاست قاسمی؛ سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جشنواره شهید رجایی در سال 94 دستگاه برتر در شاخص های عمومی، در سال 95 دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی، در سال 96 رئیس دستگاه برتر، در سال 97 دستگاه برتر در شاخص های اقتصاد مقاومتی و در سال 98 موفق به احراز رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد شد.

محمد مهدی قاسمی از این پس به عنوان مدیر عامل شرکت آب و خاک کشور و مشاور وزیر مشغول به فعالیت می شود.

در این آئین که با توجه به شیوع بیماری کرونا با حضور تعداد کمی از مسئولین و مدیران جهاد کشاورزی؛ ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد محمدرضا قدسی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها  و امیررضا توکلی مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید