Iranian Agriculture News Agency

ساماندهی بازار مرغ اصفهان با افزایش تولید

معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: علاوه بر تولید مرغ در استان اصفهان از استان‌های دیگر هم مرغ وارد می کنیم تا در آینده نزدیک قیمت مرغ متعادل شود.

ساماندهی بازار مرغ اصفهان با افزایش تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، سید حسن قاضی عسگر با اشاره به بازار ملتهب مرغ در اصفهان اظهار داشت: علت اصلی افزایش قیمت مرغ در اصفهان، کاهش تولید در اواخر مهرماه در کشور است که در راستای مدیریت این شرایط، به اندازه کشش بازار، مرغ‌های منجمد عرضه شده است.

وی افزود: مرغ‌های منجمد در بهار امسال توسط شرکت پشتیبانی امور دام خریداری و با بهترین کیفیت منجمد شد و هم اکنون به بازار اصفهان عرضه شده است تا اندکی از التهاب بازار کاسته شود.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مساله جوجه ریزی در استان اصفهان حل شده است، تصریح کرد: از جوجه ریزی تا عرضه مرغ ۴۵ روز زمان می‌برد؛ بر این اساس علاوه بر تولید مرغ در اصفهان از استان‌های دیگر نیز مرغ وارد می‌کنیم تا در آینده نزدیک قیمتها متعادل شود.

قاضی عسگر با اشاره به همکاری فروشگاه‌های بزرگ در اصفهان با شرکت پشتیبانی امور دام در راستای توزیع مرغ منجمد گفت: از آنجایی که قیمت عرضه شده به مشتری با سود اندکی همراه است پاره‌ای مسائل در جذب مرغ‌های منجمد شده در اصفهان ایجاد شده که این موضوع پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید