Iranian Agriculture News Agency

موسسه رازی شیراز صادر کننده واکسن طیور

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور در شیراز گفت: موسسه رازی شیراز با توجه به داشتن مجوز GMP در امر واکسن سازی می تواند واکسن های کشته ویروسی طیور را به خارج از کشور صادر کند.

موسسه رازی شیراز صادر کننده واکسن طیور

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علی شیرازی نژاد در بازدید نماینده ولی فقیه در استان فارس از موسسه رازی شیراز تصریح کرد: این موسسه به عنوان یکی از مدرن ترین و به روز ترین مراکز تولید واکسن در حوزه دامپزشکی است به طوری که با توان علمی بالا توانسته است اقدامات موثری در استفاده از امکانات و تجهیزات انجام دهد و امروز دو واکسن برای طیور در بیماری آنفلونزا و نیوکاسل صادر می‌کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: موسسه رازی شیراز با داشتن بخش تحقیقات فعال به عنوان پشتیبانی طرح های توسعه ای و ساخت واکسن علاوه بر به روز کردن فرمولاسیون واکسن و نوآوری در ساخت فرآورده های بیولوژیک، باعث افزایش کیفیت و کمیت این گونه واکسن ها شده است.

او ابراز کرد: موسسه رازی شیراز اقدام به طراحی و ساخت دو نوع واکسن جدید در حوزه طیور و آبزیان در مقیاس تحقیقاتی و نیمه صنعتی کرده است که در حوزه طیور در حال دریافت پروانه ساخت بوده و در آینده نه چندان دور به سبد تولیدات این مرکز افزوده خواهد شد.

شیرازی بیان کرد:  با به روز کردن بخش تولید واکسن های باکتریایی از نظر ساختمان و تاسیسات، با توان بیشتر و ارائه راه کارهای مختلف، توانسته ایم به افزایش تولید و همچنین ارتقاء کیفیت واکسن های آنتروتوکسمی و آگالاکسی دست یابیم.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید