Iranian Agriculture News Agency

تسهیل در خرید کودهای کشاورزی با کشاورز کارت

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی گفت: این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان شارژ شده و قابلیت استفاده در بیش از ۳۵۰۰ پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.

تسهیل در خرید کودهای کشاورزی با کشاورز کارت

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی از تسهیل در خرید کودهای کشاورزی با کشاورز کارت خبر داد و گفت: به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی مورد نیاز برای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و در اجرای تفاهم­نامه منعقده بین بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی، مقرر شده است "کشاورزکارت" با هدف خرید نهاده­های کشاورزی در اختیار ذینفعان بخش قرار­ گیرد.

غلامرضا قوسی افزود: این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان شارژ شده و قابلیت استفاده در بیش از ۳۵۰۰ پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام بانک کشاورزی، ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و در قالب کارت­هایی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: کارمزد این تسهیلات ۱۲ درصد در سال است و چک­های برگشتی و بدهی سررسیده احتمالی کشاورزان مانع از صدور و اعطای "کشاورز کارت" نخواهد شد.

قوسی تصریح کرد: کشاورزان متقاضی دریافت "کشاورزکارت" می­توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی در سامانه سیتا به آدرس www.cita.maj.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و پس از دریافت کارت از طریق کارگزاری­های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نسبت به خرید کوهای کشاورزی اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید