Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اداری جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

انتشار کتاب تجربیات موفق بازنشستگان جهاد کشاورزی فارس

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اولین نشست به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق بازنشستگان این سازمان خبرداد و گفت: به زودی کتابی در این زمینه منتشر می شود.

انتشار کتاب تجربیات موفق بازنشستگان جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید عباس رضوی نژاد تصریح کرد: به منظور جاری سازی این رویکرد بر اساس برنامه زمان بندی به صورت هفتگی با پنج نفر از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی نشستی برگزار می شود و این افراد تحلیل های ذهنی خود از مسائل، تصمیمات و اقدامات انجام شده در زمان خدمت را با ما به اشتراک می گذارند که تجربیات این افراد پس از جمع بندی و ثبت در اختیار کارکنان قرار می گیرد.

به گفته وی؛ با در دست داشتن بانک اطلاعاتی از تجربیات موفق برای حل مشکلات تکراری نیازی به صرف انرژی و وقت کمتری داشته و می توان از تجارب مشابه نکات ارزنده ای آموخت.

رضوی نژاد با اشاره به اینکه تجربه به عنوان یک عامل مهم خصوصا در فراگیری قابلیت های مدیریتی است، افزود: نشر تجربیات باعث جلوگیری از دوباره کاری، موازی کاری و کاهش هدر رفت سرمایه های مالی و  سازمانی می شود.

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: پیش از این هیچ فرآیندی برای ثبت تجربیات و دانش بازنشستگان در سازمان تعریف نشده بود در حالی که به منظور انتقال تجارب به نسل های بعد کارکنان یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید