Iranian Agriculture News Agency

معرفی رستوران ماهی خوب بعنوان برند منتخب شیلات در استان آذربایجان شرقی

مدیر شیلات و امور آبزیان استان آذربایجان شرقی از اهداء لوح "برند منتخب شیلات کشور" برای نوآوری در عرضه و طبخ ماهیان برای رستوران ماهی خوب آدلین با حضور جمعی از مسئولین سازمان شیلات ایران و سازمان جهادکشاورزی خبر داد.

 معرفی رستوران ماهی خوب بعنوان برند منتخب شیلات در استان آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین یوسف پرویزپور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان، فیروز باقرزاده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی و  جعفروند مدیر شیلات استان برگزار شد لوح "برند منتخب شیلات" به مدیر رستوران ماهی خوب ادلین اهداء شد .

 قاسم جعفروند افزود: براساس نظر کمیته فنی سازمان شیلات ایران ومدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان به رستوران ماهی خوب آدلین اجازه داده شده است تا از شهریور ماه سال 99 به مدت یکسال از عنوان " برند منتخب شیلات" برای نوآوری در عرضه و طبخ آبزیان برای محصولات تولیدی استفاده کند.

وی ادامه داد: بدیهی است رعایت کامل مقررات و دستورالعملهای فنی سازمان شیلات ایران  و سایر مراجع ذیصلاح از جمله سازمان دامپزشکی کشور در طول دوره مذکور ضروری است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید