Iranian Agriculture News Agency

تا پایان سال جاری تمدید شد:

امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه

سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مدت امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه تا پایان سال‌جاری تمدید شده است.

امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ،خسرو کیانی سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: براساس بند(خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه تا ۳۱ شهریورماه سال‌جاری تمدید شده بود.

وی افزود: با مصوبه هیات دولت، فرصت امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه تا ۲۹ اسفندماه سال‌جاری تمدید شد.

کیانی تصریح کرد: ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت برای امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث اختصاص یافته بود.

وی یادآور شد: با تمدید این طرح ۱۰ هزار میلیارد ریال دیگر به مجموع اعتبارات امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث افزوده شد و به ۶۰ هزار میلیارد ریال رسید.

سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از مجموع ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته برای این طرح یک‌هزار و ۱۰۴ میلیارد ریال به‌منظور امهال امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث در این استان جذب شد.

وی گفت: همچنین از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مرتبط با تمدید این طرح تا پایان سال‌جاری ۶۴ میلیارد ریال به امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

کیانی تاکید کرد: این اعتبار برای جبران دیرکردها، کارمزدها و سود تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث در سطح ملی در نظر گرفته شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید