Iranian Agriculture News Agency

فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری مهیا است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهره گیری از فرصت های سرمایه گذاری در کشاورزی اظهار داشت : با وجود فرصت های متنوع ،سود آوری بالا و تنوع فعالیت های بخش کشاورزی زمینه برای ورود سرمایه گذاران در این بخش فراهم شده است.

فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری مهیا است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، عطالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری  گفت: تنوع اقلیمی چهارمحال و بختیاری،شرایط مناسب خاک،رتبه های برتر در  برخی محصولاتی کشاورزی از نظیر بادام، هلو و... و رتبه برتر تولید ماهیان سردابی بستر های سرمایه‌گذاری در این بخش را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: استفاده از روش‌های آبیاری نوین، توسعه کشت‌های گلخانه،‌ کشت گیاهان دارویی و گسترش صنایع تبدیلی و غذایی از دیگر راهبردهای جهاد کشاورزی است که در هرکدام از این موارد شرایط برای سرمایه‌گذاری سودآور مهیاست.

ابراهیمی با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در  حوزه تولیدات دامی  چهارمحال و بختیاری  نیز بیان کرد: در تولید محصولات دامی نیز  چهارمحال و بختیاری از گذشته‌های دور یکی از قطب‌های اصلی پرورش دام و طیور کشور بوده و هم‌اکنون نیز بسیاری از تولیدهای دامی استان علاوه بر تامین نیاز بازار استان  به سایر نقاط کشور صادر می‌شود.

وی به توسعه درون زا در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت : رونق و توسعه بخش کشاورزی مقدمه توسعه  هم بخش های  اقتصادی چهارمحال و بختیاری است.

ابراهیمی به  تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود : تکمیل زنجیره های بخش کشاورزی و دانش بنیان کردن فعالیت های بخش کشاورزی، راهکاری توسعه کسب کارهای بخش کشاورزی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید