Iranian Agriculture News Agency

تولید56 هزار تن شیر و گوشت قرمز در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: سالانه 50 هزار تن شیر و 6 هزار و 258 تن گوشت قرمز در این شهرستان تولید می شود.

تولید56 هزار تن شیر و گوشت قرمز در ساری

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح از توزیع سه هزار و 201 تن سبوس گندم یارانه ای بین دامداران و شرکت های تعاونی وابسته به دام شهرستان ساری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: برای حمایت از دامداری‌ها و به منظور تأمین گوشت قرمز، سبوس گندم یارانه دار بین بهره برداران توزیع می شود.

وی اظهار کرد: سامانه یکپارچه نهاده های دامی کشور برای تسهیل در روند خرید سبوس گندم یارانه دار، رصد تولید و فروش و توزیع سبوس گندم، سیاست گذاری برای تنظیم بازار نهاده های دامی، توزیع مناسب نهاده های یارانه دار و برنامه ریزی برای تعیین نیازهای غذایی دام طراحی شده است.

این مسوول گفت: برای خرید نهاده دامی یارانه دار سبوس گندم توسط شرکت های تعاونی شهرستان ساری باید این شرکت ها و عاملین خرید با مراجعه به سامانه یکپارچه نهاده های دامی کشور به آدرس www.enahadeh.ir، مشاهده میزان دقیق محصول قابل فروش هر یک از کارخانه هایی که مجاز به خرید از آنها هستند و با توجه به میزان سهمیه تعیین شده آن شرکت در زمان مناسب اقدام به ثبت کنند.

پورفلاح خاطرنشان کرد: شهرستان ساری دارای یک هزار و 126 واحد دامداری صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی به ظرفیت 54 هزار راس است که در طول سال، 50 هزار تن شیر و 6 هزار و 258 تن گوشت قرمز تولید می کنند و به عنوان قطب تولید فرآورده های دامی استان شناخته می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید