Iranian Agriculture News Agency

مجری راه اندازی کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی خبر داد:

افتتاح شهرک‌های استارت‌آپی بخش کشاورزی تا پایان سال جاری

مجری راه اندازی کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی از افتتاح شهرک‌های استارت‌آ‌پی بخش کشاورزی تا پایان سال جاری خبر داد.

افتتاح شهرک‌های استارت‌آپی بخش کشاورزی تا پایان سال جاری

حمیدرضا مختاری مجری راه اندازی کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا از افتتاح شهرک‌های استارت‌آ‌پی بخش کشاورزی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ استارت‌آپ در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی با معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور برای راه‌اندازی شهرک‌های استارت‌آ‌پی کشاورزی در استان البرز، یادآور شد:  برج نوآوری در کلاه‌فرنگی اتوبان تهران- کرج در پل فردیس راه ‌اندازی می‌شود و خبرهای خوشی تا پایان سال جاری برای این مجموعه منتشر خواهد شد.

مجری راه اندازی کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی گفت: در  استان‌ها نیز مراکز تحقیقات و آموزش مسئول شناسایی کسب و کارهای جدید و آموزش آنان برای توانمندسازی و پس از آن شبکه سازی و تسهیل گری و حمایت این کسب و کارها را بر عهده دارند.

مختاری با اشاره به تشکیل انجمن صنفی استارتاپ های بخش کشاورزی، خاطرنشان کرد: این انجمن در سازمان تعاون روستایی ثبت شده و هفته آینده توسط رسانه‌ها معرفی خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: مشاوره آموزش برای ورود به بخش کشاورزی در دستور کار ما قرار دارد و برنامه خلاقیت در مرکز نوآوری متمرکز شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید