Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کارگروه اطلاع‌رسانی، آموزش و ترویج بیمه کشاورزی

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از برگزاری کارگروه اطلاع‌رسانی، آموزش و ترویج بیمه کشاورزی استان اصفهان خبر داد.

برگزاری کارگروه اطلاع‌رسانی، آموزش و ترویج بیمه کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، در نشست کارگروه اطلاع‌رسانی، آموزش و ترویج بیمه کشاورزی استان اصفهان جمشید اسکندری، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اقدامات گسترده شکل گرفته در راستای توسعه بیمه کشاورزی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع بیمه، همواره در تمامی کلاس‌ها و نشست‌های آموزشی، لزوم استفاده از بیمه کشاورزی برای تولیدکنندگان بخش تشریح می‌شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی ترویجی هموراه به موضوع بیمه اشاره می‌شود تا ضرورت این موضوع برای بهره‌برداران بیش از پیش مشخص شود، توزیع بنرهای مرتبط با بیمه در سطح شهرستان‌های مختلف و تشکیل جلسات وبینار با حضور کارشناسان و بهره‌برداران استان و... نیز در راستای اطلاع‌رسانی بهتر مباحث بیمه‌ای شکل گرفته است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: نیاز است صنوف، اتحادیه‌ها و همه بدنه کشاورزی استان کمک کنند تا بتوانیم با فرهنگ‌سازی مناسب زمینه رشد بیمه کشاورزی در سطح استان را محقق و به اهداف مورد نظر در بخش دست یابیم.

در ادامه این نشست، نمایندگان صندوق بیمه کشاورزی استان و نماینده صنف کشاورزان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید