Iranian Agriculture News Agency

توزیع 118 هزار تن نهاده دامی در استان فارس

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۸ هزار تن نهاده های دامی توسط این اداره کل بین تولیدکنندگان دام و طیور استان فارس توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 60 درصدی داشته است.

توزیع 118 هزار تن نهاده دامی در استان فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رهام رحمانی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس تصریح کرد: این نهاده ها شامل ۳۳ هزار تن جو، ۲۷ هزار تن ذرت و ۵۸ هزار تن کنجاله سویا است.

وی افزود: اگرچه در چند ماه ابتدای سال به دلیل مشکلات ارزی واردات و تأمین نهاده‌های دامی به میزان مورد نیاز کشور با محدودیت‌هایی مواجه بود اما در ماه‌های اخیر با به کارگیری سیاست‌های دولت و پیگیری‌های لازم محموله های جدیدی وارد کشور شده و در آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت.

مدیر کل پشتیبانی امور دام از برنامه‌ریزی و هماهنگی این شرکت و معاونت امور دام سازمان جهادکشاورزی برای  توزیع مناسب نهاده‌های دامی بین بهره‌برداران خبر داد و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که توزیع نهاده‌های دامی عادلانه و در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید باشد و از عرضه خارج از شبکه نهاده‌ها جلوگیری شود.

توزیع روزانه 40 تن مرغ منجمد در فارس

رحمانی با بیان اینکه محدودیتی در توزیع گوشت مرغ منجمد در استان فارس وجود ندارد، تصریح کرد: در 20 روز اخیر، روزانه بیش از ۴۰ تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع شده و این روند به منظور تعادل بخشی به قیمت این فرآورده پرمصرف غذایی، همچنان در سطح استان ادامه دارد.

وی ابراز کرد: انتظار می‌رود با توزیع مناسب نهاده‌ها و بهبود وضعیت تولید در آینده شاهد تعدیل قیمت مرغ گوشتی در سطح استان باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید