Iranian Agriculture News Agency

پوشش بیمه‌ای 3000 زن روستایی و عشایری نکا

مدیر جهاد کشاورزی نکا از نام‌نویسی ۳ هزار و ۱۴۰ نفر از زنان روستایی و عشایری این شهرستان برای برخورداری از طرح پوشش بیمه روستایی و عشایری خبر داد.

پوشش بیمه‌ای 3000 زن روستایی و عشایری نکا

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید شبر موسوی  مدیر جهاد کشاورزی «نکا» از نام‌نویسی ۳ هزار و ۱۴۰ نفر از زنان روستایی و عشایری شهرستان نکا برای برخورداری از طرح پوشش بیمه روستایی و عشایری خبر داد و اظهار کرد: تاکنون اطلاعات ۳ هزار و ۱۴۰ نفر از زنان روستایی و عشایری این شهرستان جمع‌بندی شد که به صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و عشایر ارسال خواهد شد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا مشمولین واجدین شرایط طرح پوشش بیمه روستایی و عشایری به منظور ثبت نام می توانند با همراه داشتن مدارک شناسایی به مراکز جهاد کشاورزی و این مدیریت مراجعه کنند.

وی افزود: زنان روستایی و عشایری در محدوده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال که فاقد پوشش بیمه‌ای بازنشستگی هستند، می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

این مسوول با بیان اینکه این پوشش بیمه جدای از بیمه درمان است و به منظور تامین آتیه و بازنشستگی مشمولین استفاده می‌شود، گفت: حق بیمه سهم مشمول در سال اول رایگان و در سنوات بعدی با یک درصد افزایش به صورت سالانه دریافت می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید