Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

همکاری بسیج برای عرضه کالاهای اساسی با قیمت مناسب

وزیر جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه قیمت‌ها در بازار عمده فروشی و خرده فروشی اختلاف بسیاری دارد و این موضوع باعث رنج مردم شده است.

همکاری بسیج برای عرضه کالاهای اساسی با قیمت مناسب

به گزارش ایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، آقای کاظم خاوازی در حاشیه جلسه هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در بحث کنترل قمیت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها که شب گذشته برگزار شد افزود: درخصوص گرانی قیمت‌ها جلسه‌ای تشکیل و تصمیمات بسیار خوبی در آن گرفته شد که یکی از این تصمیمات این بود که قرار شد بسیج در کنار وزارت جهاد کشاورزی کمک کند تا کالا‌ها با قیمت‌های مناسبی به دست مردم برسد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با کمک بسیج می‌توان کالا‌ها را با قیمت‌های مناسب و به صورت منظم و آبرومند مستقیم از تولید کنندگان به دست مصرف کنندگان رساند.

وی ادامه داد: در زمینه کالا‌های اساسی وضع بسیار خوبی داریم در بحث مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمزهیچ جای نگرانی وجود ندارد و فقط باید شبکه توزیع را باکمک دستگاه‌ها اصلاح کنیم.

آقای خاوازی یادآور شد: براساس ابلاغیه ستاد اقتصادی دولت، تهیه و توزیع چند کالای اساسی و پرمصرف که یکی از آن‌ها مرغ و تخم مرغ است کل زنجیره پس از ثبت سفارش اعم از تامین، تخصیص، واردات و همه مسائل مرتبط تا سطح عمده فروشی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد.

وی گفت: امیدواریم با تفکیک صورت گرفته و همچنین با تامین تمام نهاده‌های بخش کشاورزی و نهاده‌های دامی هم تولید کنندگان بتوانند با خیال راحت نهاده‌ها را در انبار‌های خود داشته باشند و هم مصرف کنندگان بتوانند با قیمت‌های مناسب ازکالا‌ها استفاده کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید