Iranian Agriculture News Agency

آزادسازی 3.5 هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان ری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری از تخریب ٢٠ فقره ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی سه و نیم هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی در بخش خاوران این شهرستان خبر داد.

آزادسازی 3.5 هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان ری

جبرئیل برادری در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ٢٠ فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاهای قاسم آباد تهرانچی و عباس آباد علاقبند تخریب شد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده است،  افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز که برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده بود، عمدتا به شکل ویلا و فنس کشی بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

وی افزود: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

برادری از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید