Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی خبر داد

پرداخت 58 میلیاردی تسهیلات سامانه سیتا در سوادکوه‌ شمالی

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه ‌شمالی از پرداخت 58 میلیارد و 710 میلیون ریال تسهیلات سامانه سیتا در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

پرداخت 58 میلیاردی تسهیلات سامانه سیتا در سوادکوه‌ شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، قاسم حکمت‌شعار مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه ‌شمالی اظهار کرد: برای توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و افزایش تولیدات کشاورزی، از ابتدای امسال تا‌کنون 58 میلیارد و 710 میلیون ریال تسهیلات بند الف تبصره 18 سامانه سیتا به متقاضیان واجد شرایط ثبت‌نام شده در این سامانه (سیتا) در شهرستان سوادکوه شمالی پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی افزود: این تسهیلات برای اجرای 22 طرح کشاورزی شامل 12 دامداری، 3 واحد زنبورستان، 6 واحد مرغداری و یک واحد صنایع تبدیلی با اشتغال‌زایی 58 نفر پرداخت شد.

حکمت‌شعار بیان کرد: متقاضیان توسعه تولید در بخش کشاورزی در صورت شروع بکار مجدد سامانه و ابلاغ اعتبارات سال 99 با ثبت‌نام در سامانه سیتا می‌توانند از تسهیلات این سامانه در جهت تولید بهره‌مند شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی تصریح کرد: نظارت بیشتر بر وام های اعطایی و راست‌آزمایی فعالیت وام گیرندگان باعث رونق فعالیت‌های اشتغال‌زای کشاورزی و ترغیب بهره‌برداران متقاضی واجد شرایط دریافت تسهیلات می شود.

این مسوول با بیان اینکه خدمت‌رسانی به ارباب رجوع و تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات حمایتی به متقاضیان اولویت جهاد کشاورزی است، گفت: در این راستا تعامل مشترک واحدهای تأیید‌کننده تسهیلات، تأثیر مهمی در افزایش سطح تقاضا و گسترش اشتغال‌زایی در واحدهای تولیدی کشاورزی دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید