Iranian Agriculture News Agency

رونق خرید انگور از باغداران شاهرودی؛

سرمایه در گردش شرکت کنسانتره شاهرود توسط صندوق حمایت استان سمنان تأمین شد

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان از تأمین سرمایه در گردش شرکت کنسانتره شاهرود توسط این صندوق خبر داد و گفت: بر این اساس خرید انگور باغداران شرق استان سمنان و حتی استانهای همجوار در این شرکت رونق می‌یابد.

سرمایه در گردش شرکت کنسانتره شاهرود توسط صندوق حمایت استان سمنان تأمین شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمد اکبری مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در ادامه ارائه خدمات خود و در راستای حمایت از زنجیره‌های تولید، نقدینگی مورد نیاز خرید انگور از کشاورزان منطقه را در قالب تسهیلات به شرکت کنسانتره شاهرود تأمین کرده است.

وی عنوان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی توسعه بازار محصولات کشاورزی را رسالت مهم خود می‌داند و این اقدام نیز در همین راستا و برای حمایت از توسعه بازاریابی انگور استان سمنان و چند استان دیگر تولیدکننده این محصول انجام شده است.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: بر همین اساس نقدینگی مورد نیاز برای خرید انگور باغداران شاهرودی و شهرهای اطراف توسط شرکت کنسانتره شاهرود که در مالکیت اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان قرار دارد؛ به مدت شش ماه از سوی صندوق حمایت تأمین شده است.

اکبری با اشاره به اینکه این نقدینگی در قالب تسهیلات فراهم شده است افزود: این تسهیلات مستقیم به حساب باغداران فروشنده انگور واریز شده یا در اختیار شرکت کنسانتره شاهرود قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت انجام شده از شرکت کنسانتره شاهرود امیدواریم که خرید انگور از باغداران شاهرودی و شهرهای اطراف آن رونق یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید