Iranian Agriculture News Agency

معاون جهاد کشاورزی فارس:

نقشه راه منابع انسانی در جهاد کشاورزی فارس تدوین شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تدوین نقشه راه منابع انسانی در این سازمان خبر داد.

نقشه راه منابع انسانی در جهاد کشاورزی فارس تدوین شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی صادقی با اشاره به اینکه  از تدوین نقشه راه منابع انسانی در این سازمان خبر داد و گفت: نقشه منابع انسانی یک راه حل گام به گام است تا بتواند با انجام مجموعه ای از اقدامات، اجرای برخی فعالیت ها و دستیابی به نتایج، به شیوه ای متوالی برنامه ریزی شده؛ سازمان را از نقطه فعلی به نقطه مطلوب برساند.

به گفته وی؛ چهار هدف اصلی از  تدوین نقشه راه منابع انسانی انتخاب اولویت های صحیح، شناسایی منابع انسانی، برنامه استخدام و شناسایی اثربخش است.

صادقی با اشاره به اینکه نقشه مذکور به منظور تحقق ارتقای بهره وری کارکنان نوشته شده است، اظهار کرد: وضعیت موجود منابع انسانی،نیرو ها،پست های سازمانی ، کار راهه شغلی، سیستم پرداخت، وضعیت سلامت و بهداشت، وضعیت بازنشستگی، جانشین پروری، آموزش کارکنان و برنامه های منابع انسانی در نظر گرفته شده است و اقدامات بر اساس اولویت بندی  در حال اجرا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از 12 رویکرد تدوین نقشه راه منابع انسانی سخن گفت و افزود: این رویکردها شامل سلامت و بهداشت ، ایمنی ،آموزش، جانشین پروری، جذب، مشارکت ،ارتباطات ،کارراهه شغلی ،ارزیابی عملکرد ، بازنشستگان، تشکیلات سازمانی و مدیریت پرداخت است.

صادقی با اشاره به اینکه به منظور پیاده سازی هر کدام از رویکرد ها تیم های مختلفی تشکیل شده است، اظهار کرد: برنامه اجرای تیم ها و کارت امتیازی متوازن تدوین شده و تیم ها در قالب مفاهیم تعالی سازمانی اقدام به پیاده سازی برنامه های بهبود با هدف ارتقای رضایت منابع انسانی کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید