Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کمیته تخصصی شیلات در شهرستان اصفهان

کمیته تخصصی شیلات شهرستان اصفهان با دستور جلسه ایجاد زنجیره ارزش تولید آبزیان و تقویت تعاونی‌ها برگزار شد.

برگزاری کمیته تخصصی شیلات در شهرستان اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، کمیته تخصصی شیلات شهرستان اصفهان با دستور جلسه ایجاد زنجیره ارزش تولید آبزیان (خوراکی وزینتی) و تقویت تعاونی‌ها  با حضور رئیس سازمان تعاون روستایی استان، مدیر و معاون شیلات استان، مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان، تعاون روستایی، دامپزشکی، تعاونی آبزی‌پروران و تعدادی از آبزی‌پروران پیشرو تشکیل شد.

دراین جلسه محسن حاج عابدی، رئیس سازمان تعاون روستایی استان اصفهان حمایت این سازمان از تقویت و ایجاد تعاونی و اتحادیه شیلات استان را اعلام کرد.

محمدرضا عباسی، مدیرشیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز با اشاره به ظرفیت‌های مناسب در استان برای توسعه آبزی‌پروری، عنوان کرد: ضرورت دارد زنجیره ارزش تولید آبزیان در شهرستان ایجاد شود.

در ادامه جلسه مقرر گردید شرکت تعاونی آبزی‌پروری شهرستان در ایجاد زنجیره اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین در خصوص ایجاد شهرک ماهیان زینتی اصفهان و زنجیره ارزش با توجه به  وجود تولیدکنندگان خوش‌ذوق و پیش‌بینی در آمایش استان پیگیری لازم انجام شود و دامپزشکی شهرستان نظارت بیشتری بر توزیع خوراک آبزیان در منطقه داشته باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید