Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم جهرم و خفر:

حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی از کشاورزان

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر گفت: در کنار کشاورز هستیم و حمایت خود را همه جانبه انجام می دهیم.

حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی از کشاورزان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد رضا رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در نشست کارگروه کشاورزی جهرم، بیان کرد: نگهداری میوه و عرضه آن متناسب با نیاز و تقاضای کشور ایرادی ندارد.

این مقام مسول افزود: سال گذشته احتکاری در خصوص لیمو درجهرم صورت نگرفت و برخی از افراد که در تهران به منافع و قیمت دلخواه شان نرسیدند این مسئله را مطرح کردند و هزینه سنگینی برای شهر ما پیش آوردند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: همه دستگاه‌های مسئول معتقدند نگهداری میوه و عرضه آن در زمان نیاز کشور هیچگونه مشکلی ندارد و همیشه مرسوم بوده است.

وی  با اشاره به اینکه مرکبات مشمول قیمت گذاری نمی‌شود و متناسب با عرضه و تقاضا قیمت آن تعیین می‌شود،‌ افزود: این قیمت گذاری فقط مخصوص جهرم بود و در نقاط دیگر کشور مشمول قیمت گذاری نشد، اداره های صمت و کشاورزی باید موضوع را حمایت کنند که دیگر مشکلی برای کشاورز پیش نیاید.

نشست کارگروه کشاورزی جهرم با موضوع بررسی وضعیت سردخانه‌های نگهداری مرکبات جهرم و با حضور قاسمی ریاست سازمان جهاد کشاورزی فارس، ایزدی مدیرکل صمت و سالاری مدیرکل تعزیرات فارس، آیت‌اله مدبر امام جمعه جهرم، شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم،‌ دادستان این شهرستان وجوکار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم  و روسای ادارات مربوطه شهرستان و تنی چند از اساتید دانشگاهی و فعالین حوزه باغداری و کشاورزی برگزار شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید