Iranian Agriculture News Agency

تفاهم نامه جهاد کشاورزی با زندان در کازرون امضا شد

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کازرون از امضای تفاهم نامه همکاری بین مدیریت جهاد کشاورزی و زندان کازرون خبر داد و گفت: تفاهم نامه مذکور در راستای آموزش مهارتی کشاورزی نوین برای 300 نفر از زندانیان این شهرستان امضا شده است.

تفاهم نامه جهاد کشاورزی با زندان در کازرون امضا شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی تصریح کرد: تفاهم نامه مذکور ؛ توسعه و ارتقاء کمی و کیفی مهارت آموزی و آموزش با رویکرد توانمندسازی زندانیان را دنبال می کند.

وی اظهار کرد: با عنایت به اهمیت آموزش و ترویج در ارتقای دانش علمی و عملی مددجویان و در نتیجه ایجاد زمینه‌های اشتغال این تفاهم نامه منعقد شد.

رشیدی گفت: بر اساس تفاهم نامه مذکور جهاد کشاورزی شهرستان کازرون دوره های آموزشی پرورش زنبور عسل، پرورش بوقلمون، پرورش مرغ محلی، پرواربندی گوسفند داشتی، کشت صیفی جات، کشت گلخانه ای و کشت گیاهان دارویی را به صورت تئوری برای مددجویان برگزار خواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به آثار ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه، کلاس های آموزشی پیش بینی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمندانه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محیط زندان برگزار خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: مددجویانی که در این دوره ها شرکت و آزمون های تئوری و عملی را با موفقیت پشت سر بگذارند موفق به اخذ گواهینامه آموزشی می شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید