Iranian Agriculture News Agency

با نگاه نو مسائل کشاورزی را دنبال می‌کنیم

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مدل های ارزیابی قدیمی شده اند در اسلام به مقتضیات زمان توجه می‌شود و از این رو باید با نگاه نو مسائل کشاورزی را دنبال کنیم.

با نگاه نو مسائل کشاورزی را دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در نشست شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  این استان تصریح کرد: اگر مدل تعالی سازمانی نوع نگاه، رفتار و کردار کارکنان ما را نسبت به مباحث کشاورزی تغییر دهد می تواند موفق باشد و امیدوارم خدای تبارک و تعالی به شما و به ما توفیق عنایت کند نگاهایمان را قابل تغییر بدانیم.

وی با اشاره به اینکه این نگاه نو نگاه غربی نیست یک نگاهی است که در اسلام هم بوده است، افزود: شما نگاه مدیریتی پیامبر گرامی اسلام (ص) را در ابتدای اسلام در بحث اقتصاد ببینید خیلی ها پیامبر را شماتت می کردند که چرا از ثروت حضرت خدیجه (س) استفاده می کنی؟ به ثروت رو آوردی حال آنکه ثروت وقتی ثروت خوبی باشد استفاده از آن در بسط اسلام بوده و اینها مسائل مدیریتی است.

قائمی مدل تعالی سازمانی را در راستای مسائل دینی دانست و تصریح کرد: حداقل کمک این مدل این است که ارباب رجوع های ما با رضایت از سازمان بیرون می روند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید