Iranian Agriculture News Agency

مویدی:

ترویج پیشرو باید با نوآوری و نشر دانش در مرکز عرصه کشاورزی باشد

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ترویج پیشرو و مطلوب در حاشیه قرار ندارد و باید با نوآوری و نشر دانش در مرکز عرصه کشاورزی باشد.

ترویج پیشرو باید با نوآوری و نشر دانش در مرکز عرصه کشاورزی باشد

به گزارش خبرنگار ایانا، علی اکبر مویدی رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در اختتامیه «هشتمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار» ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکارانی که در برگزاری این کنگره تلاش کرده اند، گفت: توسعه پایدار کشاورزی و منابع طبیعی یکی از اهداف مهمی بوده که این کنگره دنبال کرده است.

وی با اشاره به تعامل بین دانشگاهیان و بخش اجرا در این کنگره، یادآور شد:  این تعامل بسیار ارزنده است و سبب خواهد شد علاوه بر برنامه ریزی کامل و به روز برای آینده ترویج و آموزش کشاورزی، تعامل و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتری به بهره‌برداران بخش کشاورزی داشته باشیم.

مویدی ادامه داد: مدیریت دانش در کشاورزی  به مرحله خوبی رسیده است، هم اکنون بیش از پنج هزار رسانه مختلف از قبیل اپلیکیشن، فیلم، کتاب، دست‌نامه و بروشور در تالار ترویج و فنون کشاورزی بارگذاری شده که به صورت رایگان در اختیاران بهره‌برداران قرار دارد.

وی بیان کرد: تعداد زیادی از دانشجویان، همکاران و حتی بهره برداران و کشاورزان خبره با کمک روش‌های جدید آموزشی و دنیای مجازی توانستند از مفاهیم و اطلاعات این کنگره به شایستگی تمام استفاده کنند و این تعداد استقبال از داخل و خارج از کشور بی‌نظیر بوده است.

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پایان گفت: ترویج پیشرو و مطلوب در حاشیه قرار ندارد و باید با نوآوری و نشر دانش در مرکز عرصه کشاورزی باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید