Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

پدافند غیر عامل گامی بلند در جهت پیشرفت و بهره‌وری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان پدافند غیر عامل را گامی بلند در جهت پیشرفت و افزایش بهره وری خواند و اظهار کرد: باید با در نظر گرفتن و عمل به پدافند غیر عامل آسیب پذیری را در جامعه کاهش دهیم.

پدافند غیر عامل گامی بلند در جهت پیشرفت و بهره‌وری

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل و با حضور اساتید و کارشناسان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، معاونان و مدیران ستادی برگزار شد گفت: پدافند غیر عامل بسیار مهم، استراتژیک و اساسی بوده که نه تنها در کار بلکه در زندگی شخصی نیز تاثیرگذار است.

وی افزود: به وسیله پدافند غیرعامل می‌توان بهره وری کشاورزی را افزایش و خطرات را در این بخش را کاهش داد.

امیری زاده پدافند غیر عامل را گامی بلند در جهت پیشرفت و افزایش بهره‌وری خواند و اظهار داشت: باید با در نظر گرفتن و عمل به پدافند غیرعامل آسیب پذیری را در جامعه کاهش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: با توجه به تخصص و عملکرد هر بخش باید عوال آسیب‌رسان، شناسایی و پدافند غیر عامل به صورت ویژه در هر بخش صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: بسیاری از خساراتی که در بخش کشاورزی شاهد آن هستیم به واسطه نادیده گرفتن پدافند غیر عامل است.

امیری زاده بر تشکیل کارگاه‌های آموزشی مختلف در طول سال در رابطه با پدافند غیرعامل به منظور ارتقاء توان علمی، اجرایی و آموزشی با استفاده از محققان و صاحب نظران در استان تاکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید