Iranian Agriculture News Agency

پلاک گذاری 85 دستگاه از تراکتورهای شهرستان بوشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهرگفت: با پلاک گذاری تراکتورها و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از قاچاق سوخت، سبب افزایش درجه مکانیزاسیون در شهرستان می گردد.

پلاک گذاری 85 دستگاه از تراکتورهای شهرستان بوشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، کبری توکلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر با اعلام این خبر،  افزود: در این راستا با ادامه اجرای طرح پلاک گذاری دستگاه های تراکتور، 35 دستگاه تراکتور در دهستان چاهکوتاه از توابع این شهرستان پلاک گذاری شدند که بر این اساس تاکنون 85دستگاه تراکتور در حوزه این شهرستان پلاک گذاری شده است و تراکتورداران دهستان چاهکوتاه این شهرستان، جهت ثبت نام در سامانه و دریافت سوخت مشکلی نخواهند داشت.

توکلی اظهارکرد: برنامه ریزی لازم صورت گرفته که به زودی تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتورها و کمباین های این دهستان مشروط به داشتن پلاک انتظامی باشد وسهمیه سوخت از طریق کارت بانکی تعریف شده توزیع می گردد.

وی گفت: با پلاک گذاری تراکتورها و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیر ی از قاچاق سوخت، سبب افزایش درجه مکانیزاسیون در شهرستان می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر بیان کرد: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون است و این مهم براساس برنامه ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و هماهنگی با پلیس راهور با هادف هویت بخشی و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت انجام می شود.

توکلی در پایان گفت: هم چنین طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در سایر نقاط شهرستان نیز در حال انجام است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید