Iranian Agriculture News Agency

تسهیل در روند راه اندازی مرغداری صنعتی سامان

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به پرداخت تسهیلات با هدف ایجاد تحول در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی اظهار کرد: تسهیلات مورد نیاز برای احیاء و راه‌اندازی مرغداری صنعتی سامان در چهارمحال و بختیاری تامین و پرداخت خواهد شد.

تسهیل در روند راه اندازی مرغداری صنعتی سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، اسماعیل لله‌گانی در نشست بررسی موانع و مشکلات توسعه و اشتغال‌زایی شهرستان سامان تاکید کرد: افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در این استان از برنامه‌های زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

وی افزود: به‌همین منظور بازدیدهایی از سوی گروه‌های مختلف در تمامی شهرستان‌های استان انجام شده تا نسبت ظرفیت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاریی شناسایی شود.

لله‌گانی تصریح کرد: پس از شناسایی و بررسی ظرفیت‌های شهرستان‌های استان نسبت به سرمایه‌گذاری مستقیم و یا پرداخت تسهیلات با هدف ایجاد تحول در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی این استان اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: شهرستان سامان در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت و دامپروری از ظرفیت بسیار مطلوب و بالایی برخوردار است که امکان جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران همچنین گفت: این بانک روش‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی در شهرستان شهرکرد را بررسی و نسبت به عملیاتی کردن طرح‌های حوزه‌های مختلف اقدام می‌کند.

وی افزود:این استان در حوزه‌های مختلف قابل سرمایه‌گذاری اقتصادی به‌ویژه در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، شهرداری‌ها، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت مطلوبی دارد.

لله گانی یادآور شد: در این راستا ضرورت دارد تا پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان به ‌خصوص در شهرستان شهرکرد شناسایی و اعلام شود تا بتوان پس از بررسی‌های کارشناسی نسبت به تخصیص و پرداخت تسهیلات مورد نیاز از منابع مختلف اقدام کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید