Iranian Agriculture News Agency

لزوم تامین به موقع نهاده‌های تولید و ورود به سرمایه گذاری در زنجیره تولید توسط شبکه تعاون روستائی

نشست کمیته کنترل و نظارت اتحادیه و شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان هشترود برگزار شد.

لزوم تامین به موقع نهاده‌های تولید و ورود به سرمایه گذاری در زنجیره تولید توسط شبکه تعاون روستائی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  نشست کمیته کنترل و نظارت اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان هشترود با حضور مدیر سازمان تعاون روستائی استان، معاونان، رئیس اداره حسابرسی، رئیس اداره تعاون روستایی و مدیرعامل اتحادیه شهرستان هشترود و اعضای کمیته کنترل نظارت برگزار گردید.

در این نشست، یعقوبیان رییس اداره تعاون روستایی هشترود درخصوص آخرین وضعیت تسهیلات بانکی اتحادیه و شرکتها و نحوه هزینه کرد و برگشت وجوه گزارشی ارائه نمود، در ادامه مشکلات و رخدادهایی که در گزارش یافته های عینی حسابرسی سالیانه اتحادیه و شرکتهای تحت سرپرستی شهرستان هشترود بود، بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیر تعاون روستائی استان به اهتمام وصول مطالبات اعم از سررسید گذشته، معوق و راکد و همچنین رعایت اساسنامه، دستورالعملها و آئین نامه ها تاکید نمود و افزود: تامین بموقع نهاده های تولید و ورود به سرمایه گذاری در زنجیره تولید بایستی مورد توجه شبکه باشد.

علی اکبر نژادرضا در این زمینه از اتحادیه تعاونیهای روستائی شهرستان در رابطه با تولید بذر گندم و نخود و تلاشی که موجب رضایت سازمان جهادکشاورزی استان و فرمانداری شهرستان را فراهم آورده قدردانی نمود.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید