Iranian Agriculture News Agency

سوخت تخصیصی عشایر شیروان را گرم نمی‌کند

رییس اداره امور عشایری شیروان گفت: سهمیه سوخت تخصیصی ماهانه به هر خانوار عشایر کوچرو این شهرستان ۵۰ لیتر تعیین شده، که با توجه به برودت هوا و سرمای زودرس این میزان سهمیه بسیار اندک است.

سوخت تخصیصی عشایر شیروان را گرم نمی‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، علی ابراهیمی رییس اداره امور عشایری شیروان افزود: اینک ماهانه پنج هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت برای شرکت تعاونی عشایر شیروان منظور می شود که این میزان باید بین هزار و ۲۰۰ خانوار عشایر کوچرو شهرستان توزیع شود.

وی با بیان اینکه عشایر خواستار دریافت سوخت خود به صورت یکجا و سالانه هستند، گفت: قبلا سوخت سالانه عشایر ۸۰۰ لیتر اختصاص می یافت که امسال این رقم به ۴۰۰ لیتر کاهش یافته است که در این خصوص پیگیری های لازم صورت گرفته و قرار است با افزایش سوخت این مشکل حل شود.

ابراهیمی افزود: علاوه بر کمی میزان سهمیه سوخت عشایری، دسترسی آنان برای دریافت سوخت نیز به سختی انجام می شود که پیشنهاد می شود این سوخت راحت تر به دست عشایر برسد به طوری که بر اساس مشخصات ثبتی آنان در سامانه، در کارت عشایری آنان منظور شود.

رییس اداره امور عشایری شیروان گفت: ساماندهی تامین سوخت عشایر در دستور کار قرار گرفته است که با اعطای نمایندگی به شرکت های تعاونی عشایر با استفاده از کارت های بانکی این قشر مساعدت شود و به کمک شرکت پخش فرآورده های نفتی حل شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید