Iranian Agriculture News Agency

لزوم نظارت دقیق بر توزیع کود به منظور جلوگیری از تخلفات

با توجه به افزایش قیمت کود، حساسیت‌ها در این خصوص افزایش یافته و لازم است در توزیع این موارد نهایت دقت و ظرافت وجود داشته باشد تا کود به میزان مناسب میان کشاورزان توزیع شود.

لزوم نظارت دقیق بر توزیع کود به منظور جلوگیری از تخلفات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، اصغر رستمی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: با برگزاری جلسات با مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها، تلاش می‌کنیم از مشکلات و مسائل شهرستان‌ها به طور دقیق آگاه و در جهت رفع آنها قدم برداریم، همچنین عملکرد شهرستان‌ها در انجام وظایف به طور دقیق بررسی و موارد لازم به شهرستان‌ها تاکید می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌های مناسب در دو سال گذشته، تقریبا تمامی شهرستان‌ها از این برکت بهره‌مند شدند که منجر به تولیدات مناسب و رضایت‌مندی تولیدکنندگان هم شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه گندم به مقدار مناسب تحویل سیلوها شد و به تعهدات خود در این بخش به طور کامل عمل کردیم، هیچ محموله برگشتی از سیلوها نداشتیم و کیفیت گندم تولیدی استان بسیار مطلوب ارزیابی شد.

وی افزود: در کنترل ملخ اقدامات بسیار خوبی شکل گرفت و دستاوردهای مناسبی به همراه داشت، در این زمینه از تمامی همکاران و کارشناسان شهرستان‌ها تشکر می‌کنم.

رستمی اضافه کرد: بسیاری از مسائل شهرستان‌ها با تعامل جهاد کشاورزی و مسئولان شهرستان قابل پیگیری و رفع است، خوشبختانه مسئولان شهرستانی نیز همکاری بسیار خوبی در جهت رفع مشکلات و موانع تولید دارند که باید از آنها تشکر کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت کود، حساسیت‌ها در این خصوص افزایش یافته و لازم است در توزیع این موارد نهایت دقت و ظرافت وجود داشته باشد تا کود به میزان مناسب میان کشاورزان توزیع شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر تکمیل پلاک‌گذاری تراکتورها عنوان کرد: روند سوخت‌رسانی به تولیدکنندگان بخش نیز با جدیت و بدون مشکل انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همه مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی در سازمان و همچنین شهرستان‌ها باید تلاش کنند در راستای کمک به تولیدکنندگان و رفع موانع موجود در مسیر آنها قدم بردارند تا در سال جهش تولید به اهداف تعیین شده به طور کامل دست یابیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید