Iranian Agriculture News Agency

کلیپ "اختلاط گندم با خاک" در استان فارس تکذیب شد

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس کلیپ منتشر شده مبنی بر "اختلاط گندم با خاک" در این استان را تکذیب کرد.

کلیپ "اختلاط گندم با خاک" در استان فارس تکذیب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: انتشار مجدد یک کلیپ مربوط به سال ۱۳۹۶در شبکه های مجازی از سوی تعدادی از سوء استفاده کنندگان و با هدف جهت دهی و تشویش اذهان عمومی مردم صورت گرفته است.

وی با اشاره به تخلف صورت گرفته در سال 96، تصریح کرد: در جریان بررسی گندم تحویلی و در پی تشدید نظارت‌ها و کنترل محموله ها و سهمیه‌بندی سیلو ها و کارخانجات آرد از گندم تحویلی مشخص شد که شرکت ها و کارخانجات محدودی در استان، اقدامات غیرقانونی در زمینه نگهداری و حمل و نقل گندم انجام می دهند که در همان سال به دلیل کاهش سهمیه برخی از این شرکت‌ها و کارخانجات متاسفانه صورت گرفته بود و خوشبختانه این اقدامات از دید سربازان گمنام امام زمان(عج) پنهان نماند.

واحدی پور با بیان اینکه افراد خاطی در سال 96، از طریق اختلاط خاک و ماسه با گندم و  صدور سند صوری و احتکار آرد در توزیع مایحتاج عمومی مردم در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده بودند،  افزود: پیامد آن و در پی فساد اقتصادی حاصل از سوء استفاده، ۱۱ نفر از مدیران و کارکنان چند شرکت و کارخانه تولید آرد پس از بررسی اتهامات در دادگاه انقلاب استان فارس و صدور رای در آبان ماه سال ۱۳۹۷؛ بازداشت شدند و محکومیت ۸ تا ۱۰ سال زندان برای آنان تعیین شد که البته چند نفر از آن ها در کلیپ انتشار یافته حضور دارند!!!

او با تاکید بر اینکه کلیپ مذکور مربوط به سال ۱۳۹۶ بوده و با خاطیان موضوع برخورد قانونی صورت پذیرفته است، گفت:حال مجددا تعدادی سود جو و اخلال گر برای رسیدن به اهداف شخصی آن کلیپ را منتشر کردند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: به اطلاع می رساند پس از اجرای عدالت توسط قوه محترم قضائیه با آن اخلال گران و مفسدان اقتصادی به حمدالله هیچ گونه سوء استفاده اینچنینی در این استان صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید