Iranian Agriculture News Agency

برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان، در هفته پدافند غیر عامل

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برای هفته پدافند غیر عامل، جلساتی در خصوص چگونگی عملکرد سازمان در این هفته، برگزار شد.

برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان، در هفته پدافند غیر عامل

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، محمدعلی گلکاری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان در خصوص برنامه های هفته پدافند غیرعامل در سازمان گفت: برای هفته پدافند غیر عامل، جلساتی در خصوص چگونگی عملکرد سازمان در این هفته، برگزار شد که همکاران در معاونت‌ها و مدیریت‌های مستقل سازمان، پیشنهادات خود را ارئه کردند.

گلکاری افزود: محور کار در دو معاونت بهبود تولیدات گیاهی و دامی سازمان و ادارات کل تابعه تعریف شد اما مدیریت های مستقل سازمان هم می بایست اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه فضاسازی داخل و خارج محیط سازمان توسط همکاران از اقدامات اولیه می باشد، اظهار داشت: همکاران ما در اداره روابط عمومی هر روز یک یا دو پیامک در خصوص تعریف و تشریح پدافند غیرعامل را ارسال و همچنین اطلاع رسانی لازم در خصوص عملکرد سازمان را به سمع و نظر جامعه هدف می رسانند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: آشنایی با مباحث پدافندی و همچنین آموزش بهره برداران کشاورزی از طریق ویدیو کنفرانس، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این هفته خواهد بود.

وی با اشاره به توصیه های کشاورزی در خصوص پدافند زیستی توسط متخصصین و کارشناسان سازمان در طول هفته، متذکر شد: همکاران ما در خصوص پدافند زیستی برای کشاورزی استان در مباحثی همچون خرید بذور اصلاح شده و معتبر، خرید نهال تحت نظارت کمیته فنی نهال و یا اقدامات لازم در هنگام کاشت و برداشت محصولات، گزارش و مستنداتی را تهیه و در اختیار بهره برداران جامعه هدف قرار دادند.

گلکاری در پایان از حضور حداکثری سازمان جهاد کشاورزی و واحدهای تابعه در رزمایش پدافند غیر عامل استان خبر داد  و افزود: یکی دیگر از اقدامات همکاران ما، برگزاری نشست های عمومی و تخصصی با بهره برداران بخش کشاورزی و دامپروری در مورد تهدیدات و چالش های احتمالی و تببین تهدیدات متصور حوزه زیستی توسط کارشناسان در این حوزه در سطح شهرستان ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید