Iranian Agriculture News Agency

2.5 تن چوب قاچاق در جنوب غرب پایتخت کشف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از کشف و ضبط 2.5 تن چوب قاچاق خبرداد.

2.5 تن چوب قاچاق در جنوب غرب پایتخت کشف شد

به خبرنگار ایانا در استان تهران، حسن مسعودی با اعلام این خبر افزود: این چوب های قاچاق که از گونه توسکا بوده توسط عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شهریار و همکاری اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان بهارستان و طی عملیات گشت و بازرسی در محور مواصلاتی شهریار-بهارستان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در این راستا خودروی حامل چوب های قاچاق توقیف و پرونده ای تشکیل و حاملان این چوب ها به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسئول تأکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان های جنوب غربی استان تهران به عنوان محورهای مواصلاتی با دیگر استان ها از اهمیت خاصی برخوردار هستند بنابر تعامل ایجاد شده با نیروی انتظامی اکیپ های گشت و مراقبت فعال بوده و رصد و پایش شبانه روزی این محورها توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شهریار و پلیس شرایط ناامنی را برای قاچاقچیان چوب فراهم کرده است.

مسعودی از عموم مردم درخواست کرد: درصورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در عرصه های ملی و همچنین قاچاق چوب مراتب را فوراً از طریق سامانه 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید