Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از تلاشهای شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت از اراضی کشاورزی وملی درآذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و ملی در آذربایجان شرقی تجلیل کرد.

تجلیل از تلاشهای شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت از اراضی کشاورزی وملی درآذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی همزمان با هفته نیروی انتظامی با صدور پیامی خطاب به سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی تاکید نمود: نیروهای فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و اراضی ملی در استان به عنوان حافظان این مواهب الهی در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و عرصه های طبیعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دراستان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

 متن کامل پیام اکبر فتحی به شرح زیر می باشد:

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیروها افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

نیروی انتظامی هر کشوری مظهر اقتدار، نظم و امنیت آن کشور محسوب می شود، از این رو هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان برکفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و این جامعه خدوم و ارزشی، حافظان و پاسداران شایسته امنیت و پیشگیری اجتماعی هستند که اهتمام ارزنده آنها در صحنه اجتماع ، سلامت اجتماعی را به ارمغان می‌آورد.

سلامت و امنیت غذایی انسان‌ها نیز وابسته به بخش کشاورزی و به ‌تبع آن حفظ اراضی زراعی و باغی و ملی است؛ از این ‌رو برای بقا و حیات بشر نیاز است از این موهبت و سرمایه الهی مراقبت و محافظت شود . نیروهای فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و اراضی ملی در استان نیزبه عنوان حافظان این مواهب الهی در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و عرصه های طبیعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دراستان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند و در اینجا برخود وظیفه می دانم از خدمات و زحمات شبانه روزی جامعه بزرگ و سرفراز ناجا و نیروهای یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی استان صمیمانه قدردانی نمایم.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر ناجا در دوران دفاع مقدس و صحنه های پاسداری از امنیت و آرامش کشور، هفته نیروی انتظامی را به حضرتعالی و تلاشگران این عرصه در استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف بی‌کران الهی و عنایات قائم آل محمد(عج) و رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی همچون همیشه موفق و کامیاب باشید.

اکبر فتحی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید