Iranian Agriculture News Agency

آغاز توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در فارس

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: مرغ منجمد تنظیم بازار در استان با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف دولتی و غیر دولتی توزیع می شود.

آغاز توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رهام رحمانی اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ در هفته‌های اخیر به منظور حمایت از مصرف کنندگان به ویژه دهک های پایین درآمدی اداره کل پشتیبانی امور دام با هماهنگی دفتر مرکزی و کارگروه تنظیم بازار استان اقدام به توزیع مرغ منجمد توسط عاملین فروش در شهر شیراز و سایر شهرستان های استان کرده است.

به گفته وی؛ در حال حاضر ۱۲۰۰ تن سهمیه مرغ منجمد به استان فارس تخصیص یافته که بر اساس تراکم جمعیت بین شهرستان‌های استان در حال توزیع است، در شهرستان‌ها عوامل توزیع می‌توانند با مراجعه به اداره صنعت و معدن شهرستان و گرفتن معرفی نامه به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

رحمانی بیان کرد: مرغ منجمد توزیعی در سطح استان دارای کیفیت مناسبی بوده و از خانوارها درخواست می شود که به منظور کاهش هزینه ها به گونه ای برنامه‌‌ریزی کنند تا مرغ منجمد را در سبد خوراکی وارد کنند.

رحمانی از مدیران فروشگاه‌های توزیع کننده خواست که با نصب بنر در مکان مناسب و اطلاع رسانی، تلاش کنند که مرغ توزیعی در اختیار خانوارهای مصرف کننده نیازمند قرار گیرد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس، خاطر نشان کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه های اداره کل پشتیبانی امور دام ۱۴ هزار تومان و توزیع توسط عاملین با قیمت ۱۵ هزار تومان می باشد که در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

نظارت بر فرایند توزیع و فروش عاملین استانی، از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ادارات وابسته انجام می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید