Iranian Agriculture News Agency

تجلیل ازفعالیتهای اثربخش جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی درکسب عنوان دستگاه برتر در بیست وسومین جشنواره شهیدرجایی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان، چشمگیرتر و وسیع تر از عناوینی است که در طرح شهید رجائی مطرح شده است.

تجلیل ازفعالیتهای اثربخش جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی درکسب عنوان دستگاه برتر در بیست وسومین جشنواره شهیدرجایی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت و منابع ضمن تبریک به مناسبت کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره طرح شهید رجایی، گفت: هیچ کاری ابتدا به ساکن اتفاق نمی افتد، هر برنامه ریزی جدیدی نیاز به بررسی و تحقیق در رفتارها و عملکردهای گذشته دستگاه اجرایی دارد، عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، چشمگیرتر و وسیع تر از عناوینی است که در شهید رجایی مطرح شده است.

وی ادامه داد: شاخص های ارزیابی طرح شهید رجائی تنها درصدی از فعالیت ها و عملکرد سازمانی را نشان می دهد، عملکرد سازمان در قیاس با سایر دستگاهها از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

 فتحی، گفت: اگر دستگاه خدمات رسانی در هر طرحی به عنوان مقام نخست مطرح میشود، این موضوع باید توسط کارشناسان و مدیران سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نقاط قوت و موارد مثبت آن در ارزیابی عملکردها بکار گرفته شوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، اظهار کرد: باید خدمات و عملکرد همکاران بخش کشاورزی در جشنواره ها و جلساتی که با محوریت بررسی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی تشکیل می شود مطرح و قاطعانه از آن دفاع کرد تا زحمات و تلاشهای همکاران ابتر و بی نتیجه نماند.

وی با تاکید بر ارائه درست مستندات در ارزیابی ها، گفت: قضاوت افکار عمومی نسبت به رفتار و عملکرد کارکنان یک سازمان اجرایی از اهمیت خاصی برخوردار است و بنده نیز به این موضوع بی اعتنا نبوده و باور دارم همین نظرات و دیدگاه ها مبنای انتخاب سازمانها به عنوان سازمان های برتر در جشنواره ها می باشد.

فتحی، ادامه داد: دفاع از زحمات و عملکرد همکاران به عنوان حق الناس، تکلیف و وظیفه سازمانی است که برعهده مدیران و کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و منابع و گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهادکشاورزی استان قرار دارد اگر غیر از این اتفاق بیافتد ظلم و جفای نابخشودنی در حق کارکنان و خانواده های محترم این عزیزان جاری شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه سخنان خود، گفت: آسیب شناسی دقیق و کارشناسانه نقاط ضعف و نواقص موجود در رفتارها و عملکرد سازمان در بحث ارزیابی عملکردها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است نقاط قوت که در امتیازگیری تاثیر دارند باید تقویت و نقاط ضعف و نواقص برطرف گردند.

فتحی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره بر این موضوع که تهدیدها باید به فرصت ها تبدیل شوند، تصریح نمود: مدیریت یعنی هماهنگی و تقسیم کار، مدیران در تهیه مستندات و مدارک لازم جهت ارائه به ارزیابی عملکردها بایستی با مدیریت صحیح و شایسته وظایف کارشناسان و همکاران دخیل در این موضوع را تبیین و نتایج بدست آمده را درخواست نمایند.

گفتنی است در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر به  سیدعلی مختاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان،  یوسف جعفری رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان ،  داریوش رحمتی وند مدیر امور اداری سازمان و  مهدی زحمتکش رئیس اداره آمار ، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان به جهت انتخاب سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 1398 جشنواره شهید رجایی که به امضای داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رسیده است؛ تجلیل شد.

شایان ذکر است همچنین با اهدای لوح تقدیر توسط  فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به  ایرج احدزاده مدیرمالی سازمان ، حسن ایمانی مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان،  مجیدصدیقی معاون مدیریت امور رفاه و پشتیبانی سازمان،  وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان، جلال پورولی رئیس اداره استخدام و کارگزینی سازمان،  ابوالفضل مددی و  جواد اسدی دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی سازمان به جهت انتخاب سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 1398 جشنواره شهید رجایی که به امضای رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  رسیده است تجلیل شد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید