Iranian Agriculture News Agency

ژاله کریمی‌نژاد خبر داد:

دوره تربیت مدیران کنترل کیفی در خوزستان برگزار می‌شود

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و مسئول دفتر محیط زیست و سلامت غذا از برگزاری دوره تربیت مدیران کنترل کیفی در استان خبر داد.

دوره تربیت مدیران کنترل کیفی در خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، ژاله کریمی‌نژاد مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و مسئول دفتر محیط زیست و سلامت غذا گفت: کلیه افراد علاقمند به شرکت در دوره های تربیت مدیران کنترل کیفی می توانند برای حضور در این دوره ها ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه دوره های کنترل کیفی به منظور استانداردسازی و اخذ گواهی استاندارد تشویقی برگزار می شود افزود: فارغ التحصیلان بخش کشاورزی به جز گرایش‌های امور دام، شیلات، زنبور عسل و موراد مشابه که در بخش دولتی مشغول به فعالیت نباشند و دارای مدرک حداقل لیسانس باشند می‌توانند تقاضای مکتوب خود را به اداره ترویج شهرستان ها، و اداره آموزش بهره‌برداران مرکز تحقیقات کشاورزی استان و مرکز آموزش تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی صفی آباد ارسال نمایند تا پس از بررسی در دوره ها ثبت نام شوند.

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ادامه تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی غیر حضوری و به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

کریمی‌نژاد در خاتمه بیان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پنجره الکترونیکی cerganic.maj.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید