Iranian Agriculture News Agency

معاون جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

زراعت چوب در 4 هزار هکتار اراضی استان/ 1300 هکتار شناسایی شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: از چهار هزار هکتار سطحی که به زراعت چوب اختصاص پیدا کرد تاکنون یک هزار و 309 هکتار در شهرستان 22 گانه شناسایی شد و 907 هکتار از سوی منابع طبیعی تایید شد.

زراعت چوب در 4 هزار هکتار اراضی استان/ 1300 هکتار شناسایی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، مجید بهادری در جلسه شورای معاونین که در اداره کل منابع طبیعی مازندران برگزار شد درباره زراعت چوب در استان گفت: در جلسه‌ای که در استانداری مازندران برگزار شد مقرر شد اداره کل منابع طبیعی مازندران اراضی مستعد زراعت چوب اعم از اراضی شیبدار، جلگه‌ای و معارضی را شناسایی کند تا در زمینه زراعت چوب اقدام شود.

وی ادامه داد: سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در تامین نهال و تسهیلات لازم برای زراعت چوب اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: جلسه‌ای که در استانداری مازندران برگزار شد مقرر شد در یک برنامه دو ساله چهار هزار هکتار اراضی مورد نظر به زراعت چوب اختصاص پیدا کند.

بهادری با بیان اینکه عرصه‌های قابل توسعه، مسیل‌های آبرفتی رودخانه‌ها، اراضی ورزشی، اماکن عمومی،حاشیه آببندان ها، اراضی منابع ملی مستعد در قالب ماده 3، پادگان‌های نظامی و مجریان طرح‌های مرتع‌داری مستعد زراعت چوب است، گفت: حاشیه راه‌های روستایی و شهری کاشت نهال برای زراعت چوب انجام شود.

وی بیان کرد: از چهار هزار هکتار سطحی که به زراعت چوب اختصاص پیدا کرد تاکنون یک هزار و 309 هکتار در شهرستان 22 گانه شناسایی شد و 907 هکتار از سوی منابع طبیعی تایید شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید