Iranian Agriculture News Agency

ایجاد 131 گلخانه جدیدالاحداث در استان تهران در سال جاری

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از ایجاد 131 گلخانه جدیدالاحداث در سطح استان تهران در سال جاری خبر داد.

ایجاد 131 گلخانه جدیدالاحداث در استان تهران در سال جاری

به گزارش ایانا در استان تهران، عباسعلی عامری در ستاد توسعه کشت های گلخانه ای و قارچ استان که به ریاست ذوالفقاری رئیس سازمان و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران ستادی و شهرستان های تابعه استان برگزار شد، گفت: در نیمه نخست امسال 131هکتار گلخانه جدید در اراضی کشاورزی استان تهران ایجاد شده است.

وی ادامه داد: کشت محصولات کشاورزی در فضای گلخانه ای علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب چندین برابر نسبت به فضای باز افزایش تولید خواهد داشت و برای کشاورزان به صرفه خواهد بود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه این استان در چندسال اخیر رتبه نخست توسعه گلخانه ها را درکل کشور داشته است، افزود: باتوجه به مزایای متعدد گلخانه ها، باید در توسعه روزافزون این بخش و حل مشکلات موجود در این راه کوشید.

عامری خاطرنشان کرد:‌ کشت محصولات کشاورزی در فضای گلخانه ای علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب چندین برابر نسبت به فضای باز افزایش تولید خواهد داشت و برای کشاورزان به صرفه خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید